zondag 1 april 2018

Vrolijk Pasen: slinger en cake


Als eerste wil ik jullie bedanken voor de vele leuke reacties op mijn vorige blogpost!

Vandaag heb ik een ander soort Silhouette creatie om te laten zien, namelijk een slinger. Ik heb met de Cameo echt het idee dat ik nog geen tien procent van alle mogelijkheden gebruikt heb. Er is nog zoveel te leren.....
Patroontje is er een uit de Silhouette store en het papier komt van de Hema.



Gisteren heb ik deze tulbandcake gemaakt en versierd met witte chocolade en vruchtenhagel. Dat idee zag ik afgelopen week op instagram voorbij komen en wilde ik eens uitproberen.

Ik wens jullie allemaal hele fijne Paasdagen!

6 opmerkingen:

Mama C zei

Die tulband ziet er heerlijk uit! Daar is vast al snel niet veel meer van over.... 😁
En die slinger ,zo super schattig! Heb jij een speciale snijmat om papier te snijden??

Neeltje zei

Wat een leuke paasslinger is dat geworden. Je tuin begint ook al aardig te veranderen las ik. Fijn dat het opschiet.

Mariette zei

@Mama C: haha, daar heb je gelijk in, is bijna op :-) Ik heb geen speciale mat voor papier maar gebruik het liefst mijn oude eerste mat hiervoor. Die heeft door het gebruik inmiddels wat minder plak dan dan de (zelfde) nieuwere mat die ik nog niet zo vaak heb gebruikt. Anders vind ik het lastig het papier los te krijgen en wil het nog wel eens scheuren. Beste tip die ik ooit kreeg hiervoor: bij het loshalen de mat omdraaien en als het ware de mat van het papier afhalen, i.p.v. het papier van de mat los trekken.

Gerlily zei

Super leuk. Heb ook het idee dat ik nog veel niet weet van de Cameo. Die tulband ziet er heerlijk uit.

Nina Hobbysite zei

Die tulband ziet er mooi en lekker uit!

Corina zei

Weer mooie creaties de paas slinger en de tulband ziet er trouwens heerlijk uit.