vrijdag 13 april 2018

Hoe leuk is dit!


Zoals dat altijd gaat was ik er natuurlijk voor iets heel anders, maar mijn oog viel bij Action op deze goed gevulde box met allerlei kleurtjes borduurgaren.
De eerste keer kon ik 'm nog laten staan maar gisteren zag ik de dozen weer en heb ik er toch maar eentje gekocht. 
80 kaartjes met elk 8 meter borduurgaren....met op elk kaartje ook nog eens de kleurcode van DMC. Het zou natuurlijk kunnen dat de kleurtjes iets afwijken van de originele DMC kleuren maar voor kleine projectjes lijkt me dit niet zo'n probleem.
Ik ben er erg blij mee omdat ik niet zo'n grote voorraad borduurgaren heb en nu in een keer toch heel veel verschillende tinten erbij heb. Voor de prijs hoef je het niet te laten....5,95 en daarvoor zit er ook nog een schaartje bij. 

Ik moet trouwens nodig het borduurgaren wat ik al wel in huis had eens uitsorteren, ik heb er al een bak voor en ook bestelde ik in China eens van die plastic wikkelkaartjes, dus dat is een keer een mooi klusje om buiten in het zonnetje te doen.

Fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Deze ging dus ook echt bij mij mee naar huis. Dacht voor kaartjes ofzo.

Mariette zei

Inderdaad Nina, daar is het ook erg leuk voor!

Annemiek zei

Heel gek verzoek! Kan ik de kleurtjes 799 en 798 uit deze box van je overnemen (ik betaal uiteraard) als je ze nog hebt? Ik ben aan het borduren met deze 2 kleurtjes en heb te weinige. HELP!
Groetjes Annemiek

Mariette zei

@Annemiek: ik ga morgen even kijken of ik ze nog heb, ik heb er al wel wat uitgehaald dus ben niet zeker. Ik laat het je hieronder weten. Groetjes!

Annemiek zei

Dank je! Niet meer nodig! Ik heb via de Facebook groep 'Passie voor Borduren' al wat kunnen vinden!

Mariette zei

@Annemiek: ok, super! Succes met je borduurproject!