vrijdag 16 november 2018

Diamond painting Mickey


Ik kan de eerste affo laten zien van m'n eindejaarslijstje van dit jaar. Het is de diamond painting van Mickey Mouse waar ik al in de voorjaarsvakantie aan ben begonnen. Het leggen van de steentjes is iets wat ik bij vlagen doe en eigenlijk is het ook niet handig om met meerdere paintings tegelijk bezig te zijn. Nu dus toch maar doorgezet en er tenminste eentje afgemaakt.

Dit was wel een heel leuke painting om aan te werken, slechts 4 verschillende kleuren steentjes, maar elke kleur wel in drie formaten. Dat geeft een leuk effect.
Het formaat van deze painting is 30 x 40 cm en de lijst had ik al een tijdje geleden gekocht.

Ik heb Mickey gelijk een ereplek in de woonkamer gegeven en ga dit weekend verder met een van de andere dingen op het lijstje.

Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

Mama C zei

Wat is deze leuk!! Ben benieuwd naar de volgende. Fijn om weer iets van je lijstje te kunnen strepen.

Gerlily zei

Wat een leukerd! Goed gevoel he, als je iets af hebt. Fijn weekend verder.

Corrie zei

Wat een werk zeg. Maar het is heel leuk geworden.