woensdag 28 november 2018

WIP wednesday november


Ik zou het eigenlijk al wel druk genoeg moeten hebben met m'n lijstje, maar toch ben ik op het moment met iets heel anders bezig. Iets wat er tussendoor kwam en wat eigenlijk toch net wat belangrijker is om zo snel mogelijk af te maken, gezien a. de ruimte die het allemaal in neemt en b. dat we "het" zo snel mogelijk in gebruik willen gaan nemen......

WIP wednesday is deze keer alleen een tipje van de sluier, oftewel een sneak peek.....ik heb weer een leuk meubelproject gevonden namelijk. Geen klein project want inmiddels heb ik het vierde flesje van deze kleur aangebroken, maar het is het waard. Laatste wat ik erover zeg op dit moment is dat ik in eerste instantie voor een mooie gele kleur wilde gaan maar toen ik deze zag was ik meteen verkocht. Ik heb iets met groen dit jaar.....

Oja.....ik vind het ook een heerlijke klus op te doen, echt verstand op nul en gewoon genieten van hoe mooi het wordt.

Binnenkort meer......

2 opmerkingen:

Gerlily zei

Je maakt het wel spannend. Prachtige kleur overigens. Blauwe kast wordt groen?

Mariette zei

Haha, nee hoor. Ben nog veel te blij met dat mooie blauw :-)