donderdag 15 november 2018

Throwback thursday november


Bijna 5 jaar geleden maakte ik deze muts. En aangezien we heel hard richting winter gaan vond ik het wel leuk om deze weer eens naar voren te halen. Ik heb best wel wat mutsen gemaakt, maar als ik terugkijk zie ik dat januari 2015 de laatste mutsen van de haakpen zijn gerold. Dat waren de MyBoshi's, wat een hype was dat toen. Maar erg leuk om te maken en ze bleven ook zo mooi. Ook veel mutsen ontstonden met behulp van breiringen.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik er ooit mee gestopt ben, ze zijn veel gedragen en het zijn ook nog eens projecten die redelijk snel af zijn, maar zo gaat dat met die dingen soms. Wie weet ooit nog eens.....garen genoeg in huis :-)

Dit exemplaar is gebreid, ik won de bol wol (nou ja.......17 % procent wol) met bijbehorende pompoen via een tijdschrift.
Wil je nog eens terugkijken naar alle mutsen en beanies die ik heb gemaakt dan kun je hier klikken. De originele blogpost van deze muts met meer info over de gebruikte wol is hier te zien.

1 opmerking:

Gerlily zei

Lekker snel klaar project. Wordt echt een stuk kouder volgende week.