zondag 20 oktober 2019

Succesvol bezoek aan de kringloop....


Ik blijf het leuk vinden om lekker rustig rond te kijken in een kringloopwinkel. Soms kom ik er een paar weken niet en dan weer een aantal keren kort achter elkaar.

Heel regelmatig koop ik ook helemaal niets, maar gisteren was het raak en vond ik precies de spullen die me aanspraken. Ik zocht wat deco in warme kleuren voor in de woonkamer en deze mooie kringloopkoopjes lagen op mij te wachten :-) Ik kocht gelijk nog een paar nieuwe kamerplanten in de supermarkt (de supermarkt bij ons heeft een hele uitgebreide planten-en bloemenafdeling). Ik heb in de kamer wat geschoven met meubels en zo was de mini-metamorfose compleet.

Ik vond ook nog een mooi draadmandje, die was volgens mij nog nieuw.....ideaal voor haakprojecten bijvoorbeeld. Deze staat niet op de foto maar komt later vast nog wel eens voorbij.

Wat mij betreft een goed begin van de herfstvakantie! Een fijne vakantie voor iedereen die nog een heerlijk rustig weekje voor de boeg heeft.

7 opmerkingen:

Mama C zei

Heerlijk als je zo ineens vindt wat je zoek ! Geniet van je nieuwe woonkamer, daar is het nu echt weer voor!!

Marie zei

Wat een leuke spulletjes heb je gekocht. Heerlijk dat kringlopen. Hier zijn al mijn vazen en bloempotten van de kringloop. Ik vind kringlopen altijd net schatzoeken. 😜

Gerlily zei

Heerlijke bezigheid, kringlopen. Mooie spulletjes en in de lievelingskleur van mijn man, oranje. Fijne herfstvakantie.

Vlijtige Lies zei

Soms heb je geluk bij de kringloop! En dan ben je er zo blij mee. Zo heb je opeens een nieuwe look in je huiskamer. Voor niet al teveel geld.

Corrie zei

Je hebt mooie aankopen gedaan. Alles staat mooi bij elkaar.
De kringloopwinkel is mijn favoriete winkel.

Marguerite zei

Leuke spulletjes heb je gescoord.
Ik kom er de laatste tijd alleen om spullen te brengen. 🤔😋

Nina Hobbysite zei

Mooie score!