zondag 6 oktober 2019

Een herfstig begin van oktober....


Wat viel er veel regen vorige week.......de hoogste tijd om wat gezellige herfstige decoratie in huis neer te zetten.


....voor het weekend bakte ik een chocolade/kokoscake.....


....ik kocht winterviooltjes om de uitgebloeide geraniums te vervangen...gisteren heb ik ze in de bakken gezet.


....en ook voor de komende dagen staat er genoeg herfstigs op het programma.....
ik kreeg een heleboel stoofpeertjes dus die mogen in porties in de slowcooker.....


....en dan een mooie klusje voor vanmddag. Ik ga keuzes maken en knopen doorhakken. Welk patroon ga ik gebruiken voor welke stof. De lappen van de stoffenbeurs heb ik allemaal gewassen dus ik kan starten. 

Fijne zondag allemaal!

5 opmerkingen:

Corrie zei

Gelukkig is er binnen ook altijd wat te doen.
Hier staan ook stoofperen te pruttelen.
En ik vind het een goed idee van die violen. Daar heb je lang plezier van.

marmarel zei

Herst is een gezellig seizoen. Wat leuk, Victor Vos! Ik heb 'm ook gehaakt, een paar weken geleden, komt nog wel een keer voorbij op mijn blog. Ik ben benieuwd wat je gaat naaien van de gekochte lappen.
Groetjes, Marijke

Gerlily zei

Heerlijk, ik kan zo genieten van de kleuren van de herfst. Hele leuke spulletjes laat je zien. Ik moet nog even in de kasten duiken voor mijn vilten en gehaakte pompoenen. En viooltjes moeten er hier ook nog komen. Heel benieuwd wat je gaat naaien!

Nina Hobbysite zei

Mooie herfstdecoratie. Die cake ziet er heerlijk uit. En ben benieuwd welke patronen je kiest.

Dreamstuff zei

Gezellig de herfst in huis, succes met het hakken van de knoop.