zondag 27 oktober 2019

Mijn keuze is gevallen op......


Allemaal heel erg bedankt voor jullie tips naar aanleiding van mijn vorige blogpost.
Ik ging uiteindelijk toch maar kijken in de richting van een boek over sokken breien. De Soxx boeken werden ook vaak genoemd en die zal ik ook zeker nog eens nader gaan bekijken, maar ik ben voor dit gloednieuwe boek gegaan en heb er geen spijt van. Vrijdagavond laat besteld en gisteren werd het al bezorgd. 

Het is een prachtig boek, hardcover, mooi vormgegeven, heel veel foto's en hele hippe ontwerpen.
Nu zal ik eerst maar eens met een simpele sok beginnen, maar ik heb een aantal liefhebbers van opvallende sokken in huis dus ik hoop dat ik de slag snel te pakken heb.

Eerst nog "even'' verder met dit hoofdpijndossier en dan ga ik los :-) (note to self: sneller met een project stoppen wanneer ik het niet leuk vind, komt zelden voor, maar toch......)
Ik heb redelijk wat sokkengaren verzameld in de loop der tijd en daar ga ik eerst maar eens mee oefenen. Wordt vervolgd.....

3 opmerkingen:

Gerlily zei

Lijkt me ook een heel leuk boek. Staat hier ook op het wensenlijstje.

Nina Hobbysite zei

Klinkt als leuk boek.zelf nog niet ingekeken. En sokken breien is gewoon verslavend!

Vlijtige Lies zei

OOh ik ben benieuwd. Sokken breien is echt abracadabra voor mij. Ik laat ze altijd breien, want ze zitten zo fijn. Ik ga je dus volgen, wie weet ga ik het ook nog eens proberen. En ik heb denk ik onder een steen geleefd afgelopen weken, veel posten gemist van je!