zaterdag 4 april 2020

Levensboom/Spring-box #4


Weten jullie het nog? Vorig jaar in april kocht ik deze Spring-box. Ik had al drie van de 6 projecten (soms wel met een ander patroon) gemaakt en nu kan ik er nog een aan toevoegen, namelijk de levensboom. Hiervoor zat een bolletje Mr Cey Re-mix (60 % katoen en 40% acryl) en een metalen ring in het pakket. 

Ik kwam niet echt goed uit de bijgevoegde werkbeschrijving dus ben ik op Youtube gaan zoeken naar filmpjes over het maken van een tree of life. Die zijn er genoeg te vinden en daar ben ik mee aan de slag gegaan.  

Ik vond het leuk om een keertje te doen, al snap ik wel waarom er voor macramé dikker garen cq. touw wordt gebruikt. Ik denk dan dat het effect mooier is, maar goed, voor een eerste projectje niet verkeerd denk ik zo.

Uit dit pakket heb ik nu nog een prachtige Angora cake over en de bollen Papatya Batik. Alle opties zijn nog open, al ligt een mooie omslagdoek bij de cake wel voor de hand. Voor wat betreft de Batik weet ik het nog niet, het patroon wat er bij zat voor een vestje wordt het zowiezo niet, maar ik denk aan iets anders...........wordt vervolgd.........

3 opmerkingen:

Gerlily zei

Nog nooit gezien een gehaakte levensboom. Fijne creatieve week.

Mariette zei

Dankjewel, jij ook! Het is geknoopt hoor, er kwam geen haaknaald aan te pas. Het zat wel in een haakpakket, maar goed. Leuk voor de afwisseling...

Nina Hobbysite zei

Heel leuk geworden!