zaterdag 9 mei 2020

Kussenhoesjes....


Ik had nog wat stof over van m´n Kwantum-lapjes en daar maakt ik deze kussenhoesjes van. 
Simpel, snel en voorzien van diverse bedrukkingen (gemaakt van flex en glitterflex, bestanden van de Silhouette store en Ellie & Mac). Ik heb gebruikt wat ik in huis had.
Voor mijn gevoel is dit hoekje wel klaar in grote lijnen. Het is een samenraapsel van spullen van Action (o.a. vloerkleden, plantenrekje aan de muur, vlinders, verlichting, tafellopers, schaal voor kaarsjes, nepvachtje, plastic klimop) Kwantum (stoffen, fleecedeken en wat klein decospul), kringloop (tafel, stoelen en diverse deco) en spullen die we al hadden en soms nog wat hebben gepimpt. Het witte kistje op het glazen tafeltje bijvoorbeeld heeft jongste voor me opgeschuurd en opnieuw geverfd. En een bedankje aan mijn man is wel op z'n plek want hij heeft hier heel veel vrije uurtjes inzitten.....:-)

Ik wilde graag een hoekje met wat karakter, het hoefde niet per se allemaal nieuw en strak maar het moest bovenal gezellig worden en ik denk dat dat wel is gelukt. Tevreden dus....




Dit is de andere kant, ik wilde graag een hoog tafeltje erbij. Maar deze moest niet te groot zijn, omdat het dan in de loop zou staan van achterdeur naar buiten. Let niet op de losse schoenen, daar moeten we nog een rekje voor kopen. Dit perfecte tafeltje is van Leen Bakker en de stoelen hebben we al jaren (van Jysk)

Ik ben nog wel een simpel dekentje aan het haken die hier qua kleur mooi bij past.

Tot zover onze overkapping voor nu.....binnenkort ga ik aan de slag met mondkapjes.
Nu het verplicht wordt in het OV vanaf 1 juni zal ik wel moeten voor de oudste 2 kids (al is het voor hen nog erg onduidelijk hoe en of het onderwijs nog opgestart gaat worden voor de vakantie en in welke vorm). Ik ga zelf zelden met het OV en nu al helemaal niet, maar voor noodgevallen wil ik er toch een aantal hebben liggen. Heb net allemaal katoentjes voorgewassen op 60 graden en ga straks het patroon printen.
Elastiek van Kleurenmix is onderweg dus we gaan ervoor! 

Fijn weekend allemaal en blijf gezond!

6 opmerkingen:

Gerlily zei

Het ziet er ontzettend gezellig uit. Dat jullie er masr veel plezier van mogen hebben. Fijn weekend verder.

Jacqueline zei

Nou, daar mogen jullie met recht supertrots op zijn. Wat een gave en gezellige aankleding is dat geworden! Geniet ervan:)

Marie zei

Wat ziet dat er gezellig uit. Heerlijk om deze zomer te vertoeven denk ik.

Corrie zei

Het ziet er heel gezellig uit. Juist leuk zo alles bij elkaar geraapt. En toch past alles bij elkaar. Heerlijk zo'n zitje buiten.

Nina Hobbysite zei

Ziet er heel gezellig uit! En mooie kussentjes.

Elizabeth zei

Maar jij hebt ook een gezellige hoek!
Wat een rust straalt ervan uit...