woensdag 27 mei 2020

WIP wednesday mei


De laatste maanden heb ik WIP wednesday een beetje laten versloffen, ik had gewoon te weinig voortgang met langlopende projecten om iets te laten zien.
Maar het is de hoogste tijd om deze rubriek in ere te herstellen en wel met deze diamond painting van onze lieve kat Guusje. Ik heb nu besloten dat ik de komende maand een beetje vaart achter deze painting wil zetten. Ik ben bijna op de helft van de 44000 steentjes :-)
Ik heb er gewoon heel lang niet naar omgekeken maar wil 'm wel afmaken, omdat ik zeker weet dat deze prachtig wordt. De lijst heb ik al en er is ook al een plekje aan de muur gereserveerd.


Dit was de vorige update uit augustus 2018. Het is wel leuk om te doen en zeker ontspannend, maar ik ben niet iemand die alleen maar hiermee bezig kan zijn of dit uren achter elkaar wil doen. 
Voor een mooi portret van onze andere kat Sammie ga ik dan ook zeker iets anders verzinnen :-) 

3 opmerkingen:

Gerlily zei

Hij is te schattig om niet af te maken. Maar wel veel werk, lijkt me het.

Ria's Creaties zei

Och dat word mooi.
Wel veel werk zeker.
Succes groetjes Ria.

Marguerite zei

Ik heb er nog nooit meegewerkt.
Maar het ziet er super leuk uit.
Nog even volhouden dus