zondag 22 november 2020

Zondags naaiprojectje


Het naaiprojectje waar ik het gisteren over had heb ik vandaag gemaakt. Het patroontje stond al even op mijn lijstje om te maken maar ik had geen hele vellen vilt meer in huis dus moest het even wachten tot ik die had gekocht.


Maar goed, gisteren heb ik alles klaargelegd voor het roze tasje en toen ik deze sneller dan verwacht af had heb ik er gelijk nog een geknipt en gemaakt.


Het is gewoon een leuk klein tussendoor projectje dat weinig tijd kost en ook nog eens leuk is om te maken met het doorstikwerk wat erbij komt kijken.


De binnenkant ziet er zo uit......


Het tweede etuitje maakte ik zo dat deze matching is met de project bag die ik eerder maakte. Ideaal  om de kleine benodigdheden bij elkaar te houden.


 Deze etuitjes schrijf ik ook op mijn UWYH-lijstje, omdat het merendeel van de benodigdheden uit voorraad komt. Alleen het vilt kocht ik in bovenstaand pakketje.

Patroon: Notions pouch van Hue Loco (tutorial op Youtube met een link naar het patroon)
Materialen: sleutelringen en bedeltjes ooit gekocht bij Ali, ritsen uit voorraad, oranje stof was een coupon van IKEA, het roze katoentje lag ook alweer 6 jaar in de kast
Het pakje vilt kocht ik bij Action voor slechts 99 cent, leuk spul voor die prijs!

7 opmerkingen:

Gerlily zei

Super leuk projectje voor weinig geld!

Tinneshobbyworld zei

Leuke creatie! Hoeft niet altijd duur te zijn om iets moois te maken.

Lieve groetjes, Tinne

marmarel zei

Gezellig projectje en een goed idee om een etuitje bij een projectbag te maken.
Groetjes, Marijke

Elizabeth zei

Zo fijn als alles klaar ligt en je meteen kunt starten!
Ze zijn leuk geworden...

Jacqueline zei

Heb even alle 3 blogjes bij elkaar gelezen, kom nergens aan toe de laatste weken. Ben mijn huidige baan aan het afronden en mijn nieuwe baan al aan het opstarten de laatste maand, daar had ik me qua tijdsinvestering in vergist. En ook het psychische deel had ik onderschat. Maar ook hier komt een eind aan. Hier alleen zin in simpele feelgood boeken, zoals Nora Roberts (stapel gekregen van een vriendin en bevallen prima). Het enige andere boek wat ik las was van Sophie Hannah, een Poirot> maar ik mis de aankleding van de omgeving in het boek. Daar kon ik bij Agatha Christie zo van genieten. Wat een leuke dingen kan je toch naaien! En het vilt is natuurlijk te leuk voor die prijs๐Ÿ˜Š. Verder dan wasbare make-up removerpads en een nieuwe rits in mijn winterjas ben ik niet gekomen, maar wel nuttig. De tuin moet nog even een laatste onkruidbeurt hebben voor de winter/regen doorzet. Hier ook het blad keurig in de borders gegooid :)๐Ÿ˜œ

Nina Hobbysite zei

Het ziet er leuk en handig uit! Leuk idee. Janmer dat bonuskind zo tegen viel.

Omias maaksels zei

Wat een tof project !
Nog niet eerder gezien : zo'n doorstikte vilten etuis.
En wat ik ook nog niet eerder zag , is "vilt met print".
Benieuwd of ik dat hier in BE ook kan kopen.

Sorry dat ik slechts uitzonderlijk op een blogpost reageer.
Dat heeft alles te maken met een weerspanninge laptop , en mijn onkunde om mijn gmail-adres aan te passen.