zaterdag 28 november 2020

November in vogelvlucht....


Met weer bijna een maand voorbij wordt dit niet zo´n lange blogpost als eind vorige maand
De enige affo´s die ik kan laten zien zijn de etuitjes uit het vorige blogje. Er is nog wel meer af, maar dat zijn kadootjes en die kan ik nog niet showen :-)
Die komen volgende maand wel langs. Ik had echt zin dit jaar om zelf wat presentjes te fabrieken en dan gezellig in te pakken. 
Over kadootjes gesproken.....wij vieren Kerst en ik ben al lange tijd bezig om leuke pakjes te verzamelen. Eigenlijk al sinds augustus. Online en ook in stenen winkels heb ik mijn inkopen gedaan en als ik de drukte van dit weekend in het nieuws heb gezien dan ben ik blij dat ik bijna rond ben. De kerstboom zullen we ergens volgende week op gaan zetten. Heerlijk, ik kan erg genieten van de voorbereidingen. Heb ook al het een en ander aan leuke bakspulletjes gekocht....erg gezellig allemaal!


Van oudste kreeg ik een verzoekje voor het maken van earsavers . Door zijn werk in een verzorgingstehuis draagt hij constant mondkapjes en dat begon te knellen achter z'n oren. Hij had een voorbeeld gezien bij een collega en ik maakte er eerst eentje om te testen en die was prima, waarna ik deze 2 er nog snel bij heb gemaakt. Materiaal uit voorraad :-) Namelijk wat reststukjes knoopsgatenelastiek en knopen. 


De maandelijkse Burda koop ik niet zo vaak meer, maar deze special kon ik echt niet laten liggen. Best of homewear, allemaal fijne patronen om thuis te dragen. Wat heb je in deze tijd nog meer nodig ;-)

Verder haakte ik deze maand nog wat aan m'n deken en aan het amigurumipoppetje en ik vond nog een mooi sokkenwolpakketje bij Aldi voor weinig. Eigenlijk heb ik wol genoeg, maar dit is altijd zulk mooi spul en de aanbieding is er niet heel vaak, dus.........

Ik ga weer snel verder want er staan nog meer kadootjes op het programma en ik wil bovendien ook nog wat lopende projecten afronden. Volgende maand is het alweer tijd voor m'n jaaroverzichtjes!
Tot dan en stay safe!!!

3 opmerkingen:

Gerlily zei

Of je nu veel of weinig te laten zien hebt, vervelen kennen we niet! Benieuwd naar al je cadeautjes. Fijn weekend verder.

Jacqueline zei

Wat leuk om zoveel handgemaakte kadootjes te maken! Ik zelf wordt altijd blij van de liefde die erin zit💕. Goede tip van die earsavers, ik had er nog niet van gehoord, maar start donderdag as terug in de zorg en er zeker ook wat gaan maken!

Elizabeth zei

Nou, ik lees het wel... jij verveelt je ook geen seconde! Ik vind zo'n maandoverzicht leuk, want je houdt zo wel het overzicht.
Slim om al zo lang rond te kijken voor leuke cadeautjes. Zo heb je er zelf meer lol in en de kans op echt iets unieks voor één persoon is ook groter.