donderdag 5 november 2020

Throwback thursday

 


Voor de throwback van deze maand heb ik maar eens het mapje van 10 jaar geleden geopend en toen viel me dit jurkje op. 
Het is patroon Joelle van Farbenmix gemaakt van een babyrib met dessin. Goh, wat heb ik daar veel meters van gekocht......de stoffen van nu zijn zo anders :-)
En de borduurmachine draaide toen op volle toeren. Wel leuk om te zien dat Frida toen ook al een geliefd thema van mij was. Recent ben ik er ook nog mee aan de slag geweest en er komt nog iets aan in 2021.

Dit was een favoriet jurkje in ieder geval! Mooie tijd waar ik altijd zoveel mogelijk leuke combi's probeerde te maken van jurkje, maillootjes en ondershirtjes. En altijd 2 paar nieuwe laarzen elke winter die de dame zelf mocht kiezen natuurlijk ;-) 
De originele blogpost met meer foto's is hier te zien en hier een post met meer details.

Trouwens, binnenkort ga ik mijn bloglijst op de zijkant van dit blog eens goed opruimen, ik heb nog zoveel links erop staan die al 6 jaar of langer niet meer bijgewerkt zijn. Er staat er zelfs een op, die al 12 jaar niet is bijgewerkt.....
Ik zal wel even kijken of een blog misschien verhuisd is en dat dan aanpassen. De lopende blogs blijven natuurlijk allemaal bewaard!

2 opmerkingen:

Gerlily zei

Altijd weer is er zoveel herkenning op jouw blog. Ik heb die borduurserie ook en ook ik heb meters bedrukte babyrib weg genaaid. Blijft leuk om te ziem.

marmarel zei

Ja inderdaad, wat zijn de stoffen nu anders. Ik heb nog meters liggen, van toen ik gestopt ben met naaien. Een heel leuk setje, daar zal ze veel plezier van gehad hebben.
Groetjes, Marijke