zondag 28 februari 2021

Februari in vogelvlucht


Vorige maand heb ik geen maandoverzichtje gemaakt, omdat ik weinig te melden had. Maar bij deze dus het overzichtje van februari.....:-)


Het was natuurlijk de maand van Valentijnsdag. Meestal koop ik wel een aardigheidje voor de kinderen, maar deze keer besloot ik wat lekkere dingen te bakken. Hierboven een Red velvet cake (recept Laura's bakery) en hieronder 2 sloffen. Ik werd zelf verwend met een mooi plantje, altijd leuk!




Er was natuurlijk volop sneeuwpret deze maand, manlief bouwde samen met jongste dit grappige sneeuwhutje en die heeft nog best lang gestaan.


De hele sneeuwweek heb ik heel veel gelopen, met jongste samen naar school en ook nog wat mooie wandelingen daarnaast. Heerlijk, ik kan niet zeggen dat de winter mijn favoriete seizoen is, maar dit heeft me goed gedaan. Nu lijkt het allemaal weer lang geleden natuurlijk......

Dan over naar de categorie leuke aankopen ;-)


Dit boek had ik al een tijd geleden ge-pre-ordered en vorige week kwam het uit. Ik weet niet wat er nog aan zit te komen dit jaar, maar deze wordt niet makkelijk te overtreffen denk ik. Wat een ontzettend leuk boek en wat een geweldig idee! Ik heb mijn grote weekendtas vol met stylecraft resten al tevoorschijn gehaald.......wordt vervolgd.....


En als het dan ook nog zo ingepakt en gesigneerd bij je in de brievenbus valt dan is het helemaal een feestje!

Verder was er een nieuwe Fibre mood en een nieuwe La maison Victor. In mijn ervaring zo lastig aan te komen op het moment dat ik maar weer een abo heb genomen op die laatste....Fibre mood had ik al een abo op. Erg blij mee en ik vind de mode van nu helemaal leuk. Hopelijk is er binnenkort wat meer tijd om met wat lente kleding voor mezelf te beginnen.

Voor een ander nieuw projectje heb ik heerlijk in eigen kast geshopt, dus daarover binnenkort meer.

Over shoppen gesproken, niet hobby-gerelateerd,  ik had nog niet meteen op 10 februari iets nodig maar vorige week heb ik voor het eerst iets afgehaald via het click & collect systeem. Echt top hoe de winkeliers met je mee willen denken en ze hun uiterste best doen om er toch iets van te maken. Dat ga ik zeker vaker doen, want het liefst wil je natuurlijk toch de lokale ondernemer supporten.

De prachtige vlinder in de collage ging voor me poseren en is ook al voorbij gekomen op mijn IG...

Ik heb weinig gelezen, maar wel redelijk veel Netflix gekeken voor mijn doen. Onder andere de geweldige films The Dig (zo mooi!!!) en News of the world met Tom Hanks.....
Eigenlijk hou ik meer van series dan van films en ik heb op de valreep (want vandaag helaas voor het laatst op Netflix te zien) de prachtige Duitse serie Weissensee gekeken. 3 seizoen achter elkaar.....
Nu staan er alweer veel dingen klaar in mijn lijstje, dus ik kan zo weer beginnen met kijken....

Voor de komende maand heb ik genoeg ideetjes, verzoekjes etc. om lekker aan de slag te kunnen met m'n hobbys. Tot volgende maand!

2 opmerkingen:

Gerlily zei

Grappig weer de overeenkomsten. Ik kocht ook het boek van Annemarie. Heel leuk. Ik at vandaag red velvet vlaai, ook heerlijk. Die cake ga ik eens proberen. En die serie hebben wij een tijdje geleden al gekeken en wij vonden hem ook zo goed. Benieuwd naar de nieuwe LMV, nog niet gespot.

Mariette zei

@Gerlily: O wat leuk, inderdaad grappig!