donderdag 11 februari 2021

Throwback thursday februari


 Rond deze tijd van het jaar is normaalgesproken altijd de handwerkbeurs in Zwolle. Dit jaar kan het om bekende redenen niet doorgaan. Vandaag een throwback naar 4 jaar geleden. Is het echt al 4 jaar terug???

Dat was gelijk ook de laatste keer dat ik er was, terwijl ik me had voorgenomen om daarna toch wel elk jaar te gaan. Iedere keer kwam er wat tussen, zoals die dingen gaan. Maar wanneer het weer georganiseerd gaat worden ben ik van de partij!

Hier een link naar het hele verslagje....

Toevallig heb ik net het Pasen haken boekje uit mijn buit van die dag tevoorschijn gehaald omdat ik daar iets mee wil gaan doen. 
En het borduurpakket ligt allang in de prullenbak. Het garen was een ramp, daar viel niet mee te borduren. Ik heb me daarna voorgenomen om nooit meer borduurpakketten te kopen, ik stel ze zelf wel samen, bevalt me stukken beter.
Het Yarn & Colors garen is wat mij betreft wel een blijvertje, prachtig garen en ook een knuffel die ik hiermee gemaakt heb is nog steeds heel mooi.

Dit was echt zo'n dag met een gouden randje, ik kan me herinneren dat het toen ook best wel koud was. Ik weet niet of het net zo koud was als nu, maar fris was het zeker :-)

4 opmerkingen:

Gerlily zei

Dat zou inderdaad heel fijn zijn, als we daar weer heen konden. En ik mis het Stoffen spektakel!

Mariette zei

Nou inderdaad, ik ook!

Elizabeth zei

Ik ga nooit naar beurzen, ik vind het tè druk daar. Maar als je er tegen kan, dan is het natuurlijk heel leuk om zoveel te zien en mensen te ontmoeten... allemaal hobbyisten..

Vlijtige Lies zei

Fijne herinnering, en daar moet je het nu even mee doen, helaas. Is het de volgende keer extra leuk!
En het probleem borduur pakketten ken ik niet, ik borduur nooit. Maar zelf samenstellen is vast net zo fijn.
Geniet van het mooie winterweer.