woensdag 31 maart 2021

Maart in vogelvlucht.....


Het was een beetje stilletjes op mijn blog in de afgelopen maand, hopelijk heb ik volgende maand meer te melden. Toch is er genoeg om een overzichtsblogje te maken, vooral gevuld met nieuwe inspiratie deze keer. 
 

Ik ging een stukje verder met de schuinestrepensjaal....



De diamond painting van Guusje is een flink stuk opgeschoten, maar dat is met dank aan hubby die dit werkje overgenomen heeft. Zie hier voor de vorige update. 
Hij wordt zo mooi, maar ik kan er de rust niet echt voor vinden om ermee verder te gaan. Helemaal prima dus. Ik heb er al een tijd geleden een mooie lijst voor gekocht dus hopelijk hangt deze binnenkort aan de muur.


Wat was het fijn om weer eens een plaatselijke Bruna binnen te lopen en daar veel nieuwe bladen te zien. Ik koos deze 3. Volgens mij is de Verena wel wat veranderd ten opzichte van een jaar geleden, maar in alle bladen staat veel inspiratie.


Ook bij de kringloop vond ik nog wat leuks, breivisjes en een Simply haken uit 2015. Bij thuiskomst bleek ik deze al te hebben maar ik ken wel iemand die ik er blij mee kan maken. Dat krijg je als je zoveel bladen hebt.....


Ik heb verder nog wat webshops gesteund ;-) Ik wilde al langer wat mooie handgeverfde wol kopen en besloot tot de aanschaf van een verrassingsdoos van Juffrouw Lanterfant. Ik heb het nooit zo op verrassingsdozen na wat teleurstellingen, maar hier kon je dus een kleurvoorkeur opgeven en wat heeft dat mooi uitgepakt! Blij mee!


Eenmaal in die flow kocht ik ook bij Hobbykamer de blauwe vlinder/Wolplezier deze verrassingsdoos met sokkenwolletjes waaronder 1 streng handgeverfd. Die was ook al zo mooi!


Dan kwam er nog een streng handgeverfde wol van Atelier het Wolbeest. In het kader van de Warme voetenclub van februari. Geinspireerd op Miss Moppet van Beatrix Potter. In december zag ik dit voorbij komen en dat leek me leuk om eens te proberen.
Mooi he!


Dat was voor het eerst dat ik handgeverfde wolletjes kocht, ik kan niet wachten om er iets mee te gaan doen!


Als laatste kreeg ik nog deze box met 40 10-grams bolletjes katoen. Superleuk en een mooie aanvulling op wat ik al heb aan katoen.

Volgende maand doe ik maar wat rustiger met aankopen :-)
En ik wil meer tijd maken voor de hobby want dat is er wel bij ingeschoten deze maand.....tot in april!

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Soms komt er niet van om te bloggen, maar wel heerlijk dat je zo bezig bent op creatief gebied. En wat een mooie aanwinsten laat je zien!

Vlijtige Lies zei

Zo jij kan voorlopig weer vooruit met je wolletjes! Mooi. Spannend een verrassingsdoos. Ik durf het meestal ook niet. Maar zo kun je toch je voorkeur aangeven. Je Sjaal ziet er ook goed uit!

Corrie zei

Je hebt weer genoeg voorraad om lekker aan de slag te gaan. Alleen al het bedenken wat je er allemaal mee kunt gaan maken is al leuk.

Gerlily zei

Wat een heerlijke wolletjes. Benieuwd wat het allemaal wordt