zondag 1 april 2012

....als laatste het wisselkastje = deel 3

Ik begin de nieuwe maand met de laatste foto van mijn lappenvoorraad. Hier liggen op dit moment de najaars-en winterstoffen. Babyrib, jassenstof, fleece maar ook grote lappen denim. Eerst had ik alles in de twee kasten liggen maar omdat niet alles meer hierin past ben ik gaan schuiven met kastruimte en deze twee planken zijn net mooi om de lappen die ik in het seizoen niet gebruik op te bergen. Omstreeks augustus zal ik hier de meest zomerse lapjes weer in opbergen en verhuizen de stoffen op de foto weer naar de andere kasten.
Mocht ik toch iets nodig hebben van de winterse stoffen dan kan ik er zo bij om iets te pakken......
Het streven is toch wel om alles weer in de twee kasten te laten passen, dat betekent dus lappen wegnaaien en dat is precies wat ik de komende week van plan ben. Ik heb dit weekend een aantal kledingstukken geknipt dus het begin is er zullen we maar zeggen ;-))

Geen opmerkingen: