woensdag 23 mei 2018

WIP wednesday mei


Na de throwback thursday voeg ik vanaf nu nog een maandelijks item toe aan mijn blog namelijk "WIP (work in progress) wednesday". Niet origineel want vele bloggers doen het, maar omdat ik altijd wel een langdurig project onder handen heb kan ik dan onder deze noemer daar wat van laten zien en dat is dan ook wel weer leuk.

Vandaag de deken van 2018. Mijn haakproject voor bij de televisie....haakt heerlijk weg en als ik zo slim was om 'm er altijd bij te pakken als ik een van mijn favoriete series kijk dan was ik vast al een stuk verder. Maar soms vaak ben ik gewoon te moe en dan blijft het liggen.
Op dit punt heb ik net een nieuwe bol aangehecht, er zit nu een hele bol Scheepjes Colour Crafter in. 
De bedoeling is dat dit dekentje gestaag verder groeit op dezelfde manier en dat het in 2018 af is. Ik haak 3 bollen op en dan ga ik minderen richting de andere hoek. In totaal heb ik namelijk 6 bollen van deze kleur groen en nog een ander kleurtje voor de rand. Dus moeilijk is het allemaal niet, maar het steekje geeft wel een grappig effect.

 

Ergens in juni laat ik graag een andere creatie zien waar ik mee bezig ben!

Garen: Scheepjes Colour Crafter
Haaknaald: 4

N.B. de komende dagen ben ik wat aan het rommelen op m'n blog, qua lay-out e.d., het kan zijn dat er wat pagina's nog niet gevuld zijn of dat het er tijdelijk iets anders uitziet. Hopelijk is na het weekend alles in orde.

**edit 27 mei** Naast de AVG/privacyverklaring ben ik diverse pagina's aan het toevoegen met overzichtjes van alle dingen die ik heb gemaakt in de tijd dat mijn blog bestaat. Ik heb een paar categorieën af, maar dit is een klusje wat wel even gaat duren, stukje bij beetje ;-) Wat er nu staat is dus nog niet volledig.

4 opmerkingen:

Gerlily zei

Mooi kleurtjes. En zo heb je weer een stok achter de deur.

Nina Hobbysite zei

Mooie deken! En handig om een makkelijk project te hebben.

Corrie zei

Soms heb je gewoon geen zin om met hetzelfde bezig te zijn. Hier ligt ook nog een deken waar ik weer eens mee verder zou moeten gaan. Maar eens komt ie af.
Mooie steek en een mooie kleur.

Mama C zei

Wat een mooie deken in wording! Ik zou mijzelf ook moeten leren haken, vooral voor tijdens autoritten die we nogal eens maken met alle familie ver weg. Maar er is iets tussen mij en een haaknaald geloof ik 😂