donderdag 4 april 2019

Nieuwe kamer voor een voetbalfan....


Niet helemaal nieuw want het is dezelfde kamer. Maar we hebben er wel iets anders mee gedaan.
Zo'n twee-en-half jaar geleden maakten we een safari-kamer en nu was het tijd voor een ander thema. We waren al een tijdje geleden begonnen met het verzamelen van de benodigdheden en in een paar dagen tijd hebben we samen (manlief en ik) alles aangepakt.
De bruine muur werd wit, de oranje muur werd rood. 
Meubels die er al stonden heb ik voorzien van nieuwe stickers, gemaakt met de Silhouette cameo.


Deze kast is dezelfde als hier. De oude stickertjes verwijderen was nog even een werkje....


Hetzelfde geldt voor dit tafeltje, daar heb ik de eerder geverfde zebra-strepen vanaf geschuurd. Vervolgens heb ik het tafeltje opnieuw geverfd met de decoverf in de kleur sugar. De sticker (bestand uit de Silhouette store) erop geplakt en afgelakt met deco varnish (Action)
Ik heb deze verf al voor veel projecten gebruikt en het blijft ook na langere tijd mooi. Inmiddels heb ik er veel kleurtjes van in huis en ik pak het er graag bij als ik iets wil voorzien van een mooi kleurtje.
Het oude tafeltje is een favoriet meubelstuk van Oliver, hij kan er lekker veel boeken en tijdschriften op kwijt, perfect voor onze boekenwurm......

Achter het tafeltje is een stukje van het gordijn te zien, ook die zijn niet nieuw. Ik heb ze zelfs al voor de tweede keer geverfd, van mintgroen, naar donkergroen, naar zwart. Deze keer niet met Dylon, maar met verf van het merk Simplicol. Ik kocht dat in Duitsland en het was aanmerkelijk goedkoper dan Dylon, vooral omdat ik twee verpakkingen nodig had.


Natuurlijk kreeg onze voetbalfan ook nog wat nieuwe spullen :-) Een kast voor z'n boeken, een vitrinekast voor al z'n Lego creaties (niet op de foto)......en een bureau.
En dan te bedenken dat het eigenlijk allemaal begon met de vraag of hij misschien een bureau op z'n kamer kon krijgen....en aangezien Oliver niet een jongetje is die veel vraagt hebben we besloten gelijk de hele kamer maar aan te pakken.
Nu alleen nog wat spulletjes inruimen.....
Hij is er heel erg blij mee en kan lekker wegdromen over z'n volgende bezoek aan de Kuip ;-)

2 opmerkingen:

Gerlily zei

Heel erg leuk geworden. Heerlijk toch als ze er zo blij mee zijn. Fijn weekend alvast

Corrie zei

Heerlijk toch als je weer een nieuwe kamer krijgt. Stoer geworden hoor.