zondag 15 september 2019

Beertje Donato /Spring-box #3


Dit schattige beertje zag ik voor het eerst op het blog van Marmarel. Het kwam op mijn ooit-nog-eens-te-maken-lijstje. Toen kreeg ik de Spring-box in huis, een doos boordevol garen en bijbehorende patronen. Er zat garen in voor een babyspeeltje en aangezien ik daar geen doel voor kende besloot ik dit schatje te gaan haken. Het truitje maakte ik van de restjes van de pannenlappen, uit dezelfde box. 

Dit was zo'n projectje wat ik meenam naar ballenbak of de speeltuin in de afgelopen zomervakantie. Alle benodigdheden bij elkaar in een tasje, zo voor het grijpen. Ik probeer altijd zo'n tasje klaar te hebben liggen met een niet al te groot haakwerkje erin. Op oren en neusje na was hij af dus besloot ik dat ik het dit weekend helemaal af wilde maken en vanmiddag mocht Donato in de tuin op ontdekkingstocht :-)

Patroon: Donato bear van Lanukas (gratis patroon)
De NL vertaling is hier te vinden. 
Garen: Mr. Cey cotton en cotton multi
Haaknaald: 2

3 opmerkingen:

Margaret zei

Leuk, vrolijk beertje. Goed om het garen hiervoor te gebruiken. Nu kun je weer iets van je lijstje afstrepen.

Groetjes, Margaret

Nina Hobbysite zei

Erg leuk geworden!

Gerlily zei

Wat een leukerd en zo weer een mooie bestemming voor het garen.