woensdag 25 september 2019

WIP wednesday september


Soms heb je van die projecten......pfff. Omdat ik graag dingen afmaak in plaats van ze eindeloos te laten liggen zet ik nu toch maar even door. 
Echt, het dekentje is zo zacht en het patroon is zo leuk, maar ik vind het een crime om dit garen te haken. Het ligt geheel aan mij hoor, maar dit is niet mijn ding. Ben er ook al heel lang mee bezig, in juli 2018 ben ik ermee begonnen. Zo vaak opgepakt en weggelegd en toch weer iets anders tussendoor begonnen.
Aangezien ik nu echt heel graag aan iets nieuws beginnen -en ik dit pas van mezelf mag doen als deze af is- ben ik nu fanatiek aan het haken aan deze knuffeldeken.

Ik heb zoveel resultaten online gezien van deze patronen dus dan moet ik het ook kunnen -)

En dan te bedenken dat ik nog 3 bollen in een andere kleur heb liggen van dit garen........;-)
Maar kopen zal ik het nooit meer, dan liever het velvet/chenille waarmee ik beer Onno haakte, dat werkt voor mij een stuk prettiger. 

Maar goed, even doorzetten dus......

2 opmerkingen:

Corina zei

Het ziet er zeker uit als een knuffel garen zo op de foto.
Hopen dat ie nu snel klaar is.

Nina Hobbysite zei

Ziet er leuk uit. En volgens mij ben je al ver.