maandag 9 december 2019

Best nine Instagram


Wie mij een beetje kent weet dat ik gek ben op lijstje en overzichtjes....gisteren heb ik een Best nine van mijn Instagram 2019 laten genereren.
De negen posts met de meeste likes dit jaar.

Het verbaast me niets dat dat merendeels de posts zijn die over haken gaan, het blijft toch een wereldwijde hobby die veel gedeeld wordt op Instagram.
Daarnaast een paar van mijn posts over quilten.
Ik denk dat ik deze foto's (bijna?) allemaal ook op mijn blog heb laten zien, maar op mijn Insta komen ook nog wel eens heel andere dingen voorbij (wandelingen in de natuur, leuke uitjes etc.)
Als het je leuk lijkt om mij daar te volgen ben je van harte welkom, dat kan via de banner aan de linkerkant van mijn blog of via mijn gebruikersnaam : mariettefs

Ik blijf ook in 2020 gewoon doorgaan met bloggen en ik hoop velen van jullie met mij! Maar ik vind Instagram heel leuk "voor erbij".........deels heeft het een overlap met mijn blog, deels ook niet. Op mijn blog kan ik wat meer achtergrondinfo over bepaalde projecten geven en dat is ook wel erg leuk om terug te zien en te lezen.

Nu nog even lekker luisteren naar mijn Spotify playlist met mijn meest beluisterde nummers van 2019, dat vind ik toch ook zo'n geweldige uitvinding :-) 
En dat je dan ook op de minuut kunt zien hoeveel tijd je met Spotify hebt doorgebracht....we hebben hier in huis een Premium gezinsabonnement en ik heb alle jaarlijstjes van iedereen bekeken, zo leuk!

Ik denk dat ik volgend jaar in navolging van andere blogsters ook maar ga bijhouden welke boeken ik allemaal heb gelezen. Het inspireert me om bij jullie lijstjes te kijken dus dat ga ik vanaf 1 januari ook noteren op mijn blog.......

2 opmerkingen:

Margaret zei

Leuk om zo jouw beste negen instagrams te zien. De combinatie van een blog en instagram is geslaagd. Ik vind het heerlijk om je blog te lezen en te zien waar je allemaal mee bezig bent net als bij veel andere bloggers. Voor de korte momenten is Instagram fijn om te gebruiken.
Ik hoop in 2020 weer vaak bij je langs te komen.

Groetjes, Margaret

Nina Hobbysite zei

Leuke beste 9. Ik heb het ook gedaan op instagram. Ik twijfel nog om door te gaan met bloggen. Maar komt vast goed. Misschien wat minder vaak. Vindt soms veel werk. Maar vind ook leuk naslagwerk om te lezen, wat ik vorig jaar gedaan heb.