zaterdag 28 december 2019

Collage nr.4 Haken


Last but not least....m'n gehaakte affo's van 2019.

De c2c deken lijkt alweer zo lang geleden, maar het was toch echt dit jaar dat ik deze afmaakte. 
De sjaal is qua gebruik een succesnummer geweest. Minst leuke om te maken vond ik de draak maar daar heb ik al wel genoeg over geschreven ;-) In ieder geval heb ik de bollen van dat drakerige garen die ik nog over had, zo'n 4 stuks, inmiddels weggegeven.
Mijn eigen favoriet van deze collage is toch wel beer Onno, erg leuk om van een velvet cake zo'n schatje te kunnen maken. Alles klopt gewoon, de kleuren en z'n lieve snoetje.....

Op naar het volgende jaar, er zijn alweer wat werkjes onderweg en ik hoop dan ook weer eens wat te breien.....

Maandag volgen nog wat statistiekjes en m'n plannen voor het nieuwe jaar!

4 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Wat heb je toch veel leuke en mooie dingen gemaakt dit jaar. Ben benieuwd wat je in 2020 allemaal gaat maken.

Gerlily zei

Zo leuk al die collages. Benieuwd naar je plannen voor het nieuwe jaar.

Corina zei

Leuk om het zo allemaal bij elkaar te zien.

Vlijtige Lies zei

Wat een mooi overzicht! Moet ik ook eens doen. Fris en fruitig van start in het nieuwe jaar.