zondag 15 december 2019

Collage nr.1 Silhouette Cameo


Ik trap m'n jaarlijkse overzichtjes af met een collage van de Silhouette Cameo creaties van het afgelopen jaar. Wel confronterend om alles zo op een rijtje te zien want ik vind het veel te weinig. 
Ik ben er niet aan toe gekomen om gewoon lekker te hobby-en met het apparaat. Dingen ermee proberen die ik nog niet eerder of weinig heb gedaan, knutselen met papier, stickers maken met print & cut etc.
Dat komt zeker op het lijstje voor 2020.
Conclusie: ik heb wel een paar dingen gemaakt maar het zijn geen creaties die ik nog niet eerder heb gemaakt. En daar zit voor mij voor een deel wel de lol in van hobbies in het algemeen, om -voor mij- nieuwe technieken te ontdekken en andere toepassingen te vinden.

Het leukste vind ik zelf de stickers die ik voor Oliver's kamer heb gemaakt, die hebben echt iets toegevoegd aan de sfeer op z'n kamer. Ben ik nog steeds blij mee.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen in 2020......

2 opmerkingen:

Gerlily zei

Het is wel herkenbaar. Ik deed er te weinig mee en heb het om die reden verkocht. Later toch weer een borduurmachine gekocht. Dat ligt me meer. Alhoewel je ontzettend leuke dingen met de Cameo kan doen. Soms moet je keuzes maken. Er is teveel leuks om te doen.

Jacqueline zei

Wat je hebt gemaakt vind ik wel ontzettend leuk, maar is voor mij allemaal nieuw. Snap wel dat je zelf een nieuwe uitdaging wil vinden. En wat Gerlily zegt, er is zoveel leuks! Mijn eerste stap gaat zijn om de spullen die ik al heb bij elkaar te zoeken (er ligt in verschillende ruimtes wat) en een overvolle logeerkamer (ofwel op dit moment de rommelkamer) uitmesten en een hobbyplekje maken.
Ben benieuwd wat je nog aan uitdagingen aan wil gaan voor 2020!