donderdag 4 juni 2020

Throwback thursday juni


Elf (!) jaar geleden maakte ik dit schattige jurkje. Uren kon ik bezig zijn met het combineren van stofjes en het uitzoeken van precies de goede borduurpatroontjes. 
Wat me ook opvalt als ik terugkijk is dat ik in februari al goed op dreef was met de zomerkleding. Ik was toen wel echt fanatiek, wilde zoveel mogelijk kleding zelf maken :-)
Ik weet nog wel dat ik de stofjes op de markt in Kampen had gekocht, toen nog echt een paradijs voor wat betreft stoffenkramen. Helaas is dat al een tijd niet meer zo. Er staat nog wel een kraam, heel soms 2, maar die verkopen geen -voor mij- bruikbare stoffen. 
Ik weet niet zeker wat voor stoffen dit waren, ik gok Stenzo, in ieder geval was het toen wel nieuwe collectie en ik was erg blij met deze mooie printjes. Patroontje was Vida van Farbenmix, een favoriet patroon van mij indertijd.
En de dame op de foto wordt over een paar dagen alweer 16 :-)

Leuk om weer eens terug te zien! Het origineel staat hier

4 opmerkingen:

Gera zei

Dat was erg leuk die Farbenmixtijd en elke keer weer benieuwd naar het nieuwe patroon.

Elizabeth zei

Alvast gefeliciteerd met je 16-jarige dochter! Wat leuk om zo'n oude creatie weer naar voren te halen. Heerlijk om zo stofjes met elkaar te combineren.

Gerlily zei

Leuk hè om dat weer terug te zien. Heel herkenbaar.

Mama Deborah zei

Wat gaat de tijd snel. Leuk om weer te zien