donderdag 6 augustus 2020

Throwback thursday augustus



Vandaag krijgt deze poncho uit 2013 een beetje extra aandacht. Er zijn van die haakprojecten, zoals een aantal van mijn dekens, die staan altijd in de top 10 lijstjes van goed bekeken posts. Daar zal vast een link liggen met Pinterest, sommige blogposts zijn opgepikt en ik kan zien dat die veel views genereren, nog steeds.

Maar dit vrolijke kledingstuk komt nooit in die lijstjes voor. Ik vind het toch wel een snoepje, destijds gemaakt voor een meisje van 9 jaar en het stond zo leuk. 

Je wordt toch blij van de kleurencombi. Doordat het een dikkere katoen was (Drops Paris) droeg het ook fijn in het voorjaar en op frisse zomerdagen. Superfijn garen, vergelijkbaar en ook wel goed te combineren met Catania Grande (waar ik vorig jaar deze sjaal van heb gehaakt). Volgens mij is het garen dat door de jaren heen ook nog steeds veel gebruikt wordt, ook voor amigurumi projecten is het leuk, dan krijg je wat grotere knuffeltjes **gaat nu kijken of ik hier nog restjes van over heb** :-)

De originele blogpost is hier te zien: klik

3 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Vrolijke kleuren, blijft gewoon leuk. Is nu zeker wel te klein voor de dame van toen?

Mariette zei

Haha, ja inderdaad, en die kleuren zou ze ook niet meer dragen nu:-)

Gerlily zei

Nog steeds leuk. Maar tijden en smaken veranderen. Zou mijn dochter ook niet meer aan doen.