donderdag 10 september 2020

Throwback thursday september


Tien jaar geleden maakte ik deze slinger voor onze jongste spruit. 
Ik zat toen tot erg kort voor de bevalling nog achter de naaimachine en de borduurmachine.
Een week van tevoren plaatste ik deze blogpost.  

Een tijdje later kon ik de hele slinger laten zien.

Ik weet nog dat we net voor het maken van de slinger de knoop hadden doorgehakt over de naam. Er waren nog 2 namen in de race en toen het eenmaal besloten was, ben ik ook gelijk begonnen aan de slinger ;-)

En dat is nu dus alweer 10 jaar geleden......... 

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

En dus van harte met Oliver... 10 jaar geworden dus!
Wat maakte je een leuke slinger. Ik volg je nog niet zo lang, dus voor mij was ie nieuw.
Groetjes, Elizabeth

Marguerite zei

Gefeliciteerd.
Het verzinnen van een naam vond ik ook niet eenvoudig. Ze moeten er toch hun hele leven mee doen. Hihi

Gerlily zei

Nog gefeliciteerd met je zoon. Fijn weekend.