woensdag 2 december 2020

Nog een paar etuitjes....


Ik kan inmiddels 2 van de kadootjes die ik maakte laten zien. Deze maakte ik voor mijn tante en mijn nichtje die ook handwerken. Ik maakte december pakketjes en daar zaten o.a. deze in. Familiebezoek zit er nu even niet in helaas. Vanwege de afstand stuurde ik ze op en inmiddels zijn ze uitgepakt en mogen ze op mijn blog :-)


Het is hetzelfde patroontje als de vorige keer...



Ik vind dat bedrukte vilt zo leuk.....heb gelijk nog maar een pakje gekocht bij de A.


Aan de sleutelring hing ik nog een paar steekmarkeerders in een bijpassende kleur en ik maakte er zelf nog een aantal bij van bedeltjes en clasps. 

Ik kan niet beloven dat dit de laatste etuitjes zijn, haha....ze zijn ook zo leuk om te maken...

Patroon: Hueloco (zie youtube "notionspouch") 
Materialen: behalve het vilt alles uit voorraad. 
Bedels etc. ooit gekocht bij Ali. 
Vilt: Action
Stoffen: 
Ikea (reststuk van deze zitzak en gordijnen) en Kwantum (restant van hier). 

2 opmerkingen:

Gerlily zei

Weer twee hele leuke cadeautjes. Zo leuk iets zelfgemaakts te geven.

Vlijtige Lies zei

Wat een lieve cadeautjes. En geinig met die hangers eraan.