zaterdag 15 december 2018

Collage nr. 2 Gekochte stofjes


Oeps.....dat zijn toch wel weer flinke stapels die er in 2018 bijgekomen zijn. Van de kleine foto's aan de rechterkant waren de twee bovenste verrassingspakketten, de onderste was de enige lap die ik in real life heb gekocht, de rest waren allemaal online bestellingen (en ook nog bij 1 webwinkel namelijk Driessen, maar dat hadden de liefhebbers vast al wel gezien, ik ben altijd tevreden over hun stoffen).
Ik koop nog steeds liever stof wanneer ik het in het echt kan zien, maar ik vond mijn laatste bezoeken aan het stoffenspektakel en de stoffenbeurs ,beiden in het het voorjaar, nogal teleurstellend. In het najaar ben ik helemaal niet geweest. Zowiezo heb ik na juli geen stoffen meer gekocht.
Maar goed, ik ben nog steeds blij met deze stapels en ben dus eigenlijk wel klaar voor het voorjaar:-)

Alvast vooruitkijkend naar 2019 lijkt het me leuk om weer eens naar een echt gezellige stoffenmarkt te gaan (de lapjesmarkt in Utrecht natuurlijk)......maar dan wel met een goed lijstje voor benodigdheden en een goede planning. Want ook voor stoffen geldt in 2019 zoveel mogelijk UWYH, maar zo'n dagje stoffen in het echt zien is wel goed voor de inspiratie.

3 opmerkingen:

Gerlily zei

En nu wat moois ermee gaan maken! Fijn weekend verder.

Mama C zei

Dat is inderdaad best een stapel. Zien wel leuke lappen tussen, ben benieuwd wat je eet allemaal van gaat maken. Heb je dit jaar ook wel kledingstukken gemaakt of niet?

Mariette zei

@mama c: Ja, niet zoveel, een paar dingen voor mezelf (wat wel smaakt naar meer want die draag ik vaak) en nog pyama's voor Oliver. Maar zoveel als het eerder was is het niet meer, op naar verbetering in 2019 :-)