zaterdag 8 december 2018

Collage nr.1 Silhouette cameo


Ik begin dit jaar al vroeg met de jaaroverzichtjes, ik ben achter de schermen nog druk met mijn eindejaarslijstje en met een andere grote klus, dus ik zal er af en toe al eentje plaatsen. Ik denk niet dat ik de Silhouette cameo nog op tafel zet dit jaar, of het moet voor een last-minute iets zijn, dus ik kan hier alvast een overzichtje van laten zien.
 Dit jaar heb ik wat meer shirts bedrukt dan vorig jaar, dus de pers is gelukkig goed gebruikt. Ik ben er nog niet aan toe gekomen dit jaar om dieper in de software te duiken. Ik heb eerder dit jaar de designer edition aangeschaft en zou daar wel meer mee willen doen maar dat blijft dus een wens voor 2019. Zo heb ik wel meer dingen die ik nog wil leren maar wat nogal tijdrovende zaken zijn, deze komt in elk geval op het lijstje.

Ik ben wel tevreden over wat ik heb gemaakt al blijft het voor mijn gevoel allemaal een beetje aan de oppervlakte, het zijn geen ingewikkelde creaties, er zit zoveel meer in dus hoop op wat meer verdieping op het gebied van de Silhouette cameo in 2019. Maar wel met de spullen die ik in huis heb, want 2019 wordt het jaar van zoveel mogelijk UWYH voor mij. Maar daarover zal ik het vast nog wel een andere keer hebben :-)

Al met al is het toch wel leuk om alles zo bij elkaar te zien.....

6 opmerkingen:

Marguerite zei

Leuk om alles zo bij elkaar te zetten...

Vlijtige Lies zei

Mooie collage! En een nieuwe uitdaging voor 2019 lees ik.

Ria's Creaties zei

Mooi wat je allemaal gemaakt heb.
Gewoon lekker verder gaan op je eigen tempo.
Het komt allemaal goed.
Groetjes Ria.

Gerlily zei

Leuk zo alles bij elkaar. Heb de mijne pas verkocht. Deed er echt te weinig mee. Geeft dan toch weer rust als het weg is.

Mama C zei

Leuk overzicht weer!! Die slinger van die konijntjes is ook erg leuk! Ik wil graag nog eens met papier gaan snijden met de cameo. Letter slingers enzo.

Ben benieuwd naar dat laatste grote project van dit jaar!! 😉

Corina zei

Leuk overzicht, ben aan het twijfelen tussen de cameo en de scan en cut moet me er nog eens ff in verdiepen.
Maar als ik dit zo zie vind ik het wel een aanwinst voor de hobby

Corina