donderdag 13 december 2018

Throwback thursday december


Vandaag de laatste throwback van 2018 en deze is alweer van ruim 9 jaar geleden.
Wel toepasselijk voor de tijd van het jaar want dit patroon komt uit het prachtige boek Tilda's winterwonderland van Tone Finnanger.
Ik vind het nog steeds tijdloze boeken, ze blijven prachtig, absoluut niet gedateerd ofzo. 
Hier is nog een link naar een blogpost uit 2015, met een overzichtje van de Tilda boeken die ik nog steeds koester :-)
Ik denk dat het gewei en de oren van het rendier ook nog van originele Tilda stofjes gemaakt zijn.
Er was een tijd dat ik het allemaal fanatiek volgde wat er verscheen van Tilda, nu is dat veel minder, maar ik blijf het mooi vinden. En het rendier is ook dit jaar weer van zolder gehaald....

De originele blogpost uit 2009 kun je hier vinden.

3 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

O een prachtige krans!

Gerlily zei

Heel leuk. Ben fan van de Tilda stofjes om mee te quilten.

Corrie zei

Ja, Tilda. Dat is een apart stijltje. Het heeft wel wat. En dit blijft tijdloos.