donderdag 27 december 2018

Collage nr. 4 Naaiwerk


De grote hoeveelheden die vroeger onder de naaimachine vandaan kwamen zijn het niet meer, maar in tegenstelling tot vorig jaar heb ik dit jaar wel weer wat kledingstukken gemaakt. 
En dat was heel leuk om te doen, alles wat ik heb gemaakt is -en wordt nog steeds- veel gedragen dus in dat opzicht kan ik alleen maar tevreden zijn. Ik hoop die lijn voort te zetten in 2019 want ik vond het wel heel leuk om weer ouderwets met kleding bezig te zijn.

4 opmerkingen:

Tinneshobbyworld zei

Wens jou fijne feestdagen en heel veel creativiteit toe.
Beste wensen voor 2019!

Lieve groetjes, Tinne

Nina Hobbysite zei

Je hebt echt een goed creatief jaar van 2018 gemaakt. Erg mooie dingen.

Corina zei

Leuk om ze zo samen te zien en het is toch ook fijn dat ze het nog steeds leuk vinden om dat wat je maakt te dragen.

Corina

Vlijtige Lies zei

Je bent op vele vlakken creatief toch! En geen kastvulling maar zelfgemaakte en draagbare kleding! Zo fijn, het hoeft niet veel te zijn, als je er maar plezier aan beleefd. Hele fijne jaarwisseling! En op naar een creatief 2019.