vrijdag 21 december 2018

Collage nr. 3 Diamond painting


Aangezien ik nu al weet dat ik de diamond painting van onze kat Guusje niet meer af ga krijgen in 2018 heb ik de collage alvast maar gemaakt.
Ik ben zeker wel van plan om in deze vakantie steentjes te gaan leggen maar wil ik de dp van Guusje af krijgen dan moet ik minstens een paar nachten doorhalen en dat is niet de bedoeling :-)
Dus bij deze........van links naar rechts: het tijgertje gemaakt door Oliver, nog een aantal paintings gemaakt door Sara die ik hier niet eerder heb laten zien en als laatste mijn Mickey.
Ze weten dus allemaal de paintings wel te vinden....vorig jaar heb ik er een aantal besteld in China en ook nu zijn de jongste twee bezig met een painting. Blijft leuk!

2 opmerkingen:

Corrie zei

Leuk om dat zo met elkaar te doen. Het heeft ook wel wat weg van mini steck.

Corina zei

oh zie je blog berichtje nu pas deze op facebook gemist denk ik.
Zien er stuk voor stuk erg mooi uit hoor en leuk dat de kinderen het ook gaan doen.

Corina