donderdag 1 oktober 2020

Throwback thursday oktober




Herfst......mijn favoriete jaargetijde. alhoewel ik de zomer steeds meer kan waarderen.

Maar de herfst blijft iets bijzonders hebben, ik hou ervan. De geuren en de kleuren, echt genieten!

In huis maak ik altijd wel een herfstig hoekje (of twee haha)
Dit vosje krijgt daar zeker een ereplekje. Mooi werkje voor het komende weekend!

Ik maakte Vosje Victor in 2017/2018 (omdat ik vaak aan meerdere dingen tegelijk weg duurt het nog wel eens wat langer voor ik iets afmaak, ahum ;-) en de originele blogpost is hier te zien. Hier staat ook het gebruikte patroon en de garens.

2 opmerkingen:

Gerlily zei

Ik hou ook het meest van de herfst en krijg nu de zomers zo warm zijn, steeds meer hekel aan de zomer. Heb er nooit tegen gekund. Blijft leuk dat vosje

Dreamstuff zei

wat een leukerd, en inderdaad bij mij is de Herfst ook favoriet (en eigenlijk ook wel de lente...)