zaterdag 12 december 2020

Collage nr. 1 Silhouette Cameo


De eerste van mijn jaarlijkse overzichtjes is er en dat is de collage van de Silhouette Cameo.
Tja, wat kan ik erover zeggen, ik kocht het apparaat en de (vele) benodigdheden in 2015 en ik zie toch echt wel een neergaande lijn in het gebruik. Ik maakte nog wat stickers op verzoek, voor familie want ik doe in principe geen opdrachten.
Verder nog een enkel kadootje en deco voor de kussens voor onder de overkapping. 
Het is niet dat ik het niet leuk vind om te doen, maar als er een uitnodiging komt voor een kinderfeestje dan is iets met een naam erop ook wel iets wat al heel vaak gegeven wordt. De originaliteit is er een beetje vanaf, waar het in 2015 nog wel origineel was. Het aanbod van webshops is groot en dan is een persoonlijk kadootje met bedrukking snel gekocht denk ik, want je ziet het veel.
Hetzelfde met de juffenkadootjes, die komen ook veelvuldig voorbij, al blijven er af en toe nog wel originele toepassingen. Dus voor het maken van kadootjes gebruik ik het niet veel meer.

Tuurlijk blijft het leuk om shirts te bedrukken en dat is nou juist wat ik dit jaar helemaal niet gedaan heb. Misschien was ik een beetje Silhouette-moe in 2020......we gaan het zien wat 2021 brengt. Want dat er veel meer mogelijkheden met deze machine zijn dan wat ik ermee gedaan heb staat wel vast. Of ik maak er volgend jaar nog minder gebruik van, of ik ga de machine herontdekken, ik hoop op het laatste! Want ik heb nog veel te leren op Silhouette gebied.....

3 opmerkingen:

Gerlily zei

Bij mij was het hetzelfde verhaal met de Cameo en heb hem uiteindelijk verkocht. Tot nu toe geen spijt en ik heb een adresje van iemand die het voor mij wil doen. De enkele keer dat ik toch wat wil op een shirt, zoals het Abba shirt. De borduurmachine is meer mijn ding. Fijn weekend verder.

Vlijtige Lies zei

Daarom twijfel ik al jaren om de cameo te kopen. Maar er zijn zoveel mogelijkheden, ik heb een collega, als je ziet wat zij allemaal maakt! Succes en wie weet wat je er in 2021 mee gaat maken.

Jacqueline zei

Tja, dat loopt soms zo he met bepaalde aangeschafte artikelen. Ik hoop voor je dat je hem herontdekt, want wat je ermee maakt is echt zo leuk!