zondag 13 december 2020

Lijstjes, lijstjes, lijstjes.....



Naast mijn eigen jaaroverzichtjes, waar ik onlangs mee ben begonnen, zijn er rond deze tijd van het jaar ook altijd nog andere lijstjes.....

Net als vorig jaar laat ik jullie mijn best nine van Instagram zien. De negen foto´s met de meeste likes op Instagram in het afgelopen jaar. Het is vanalles wat en sommige foto's zijn ook op mijn blog voorbij gekomen. Bij deze dus een uitnodiging: volg je me daar nog niet dan ben je van harte welkom als volger. Mijn gebruikersnaam is mariettefs
Soms dus een overlapping met mijn blog maar soms ook heel andere foto's. 



Vervolgens was daar ook weer de Spotify wrapped. Altijd leuk om te zien. Ik hou erg van muziek en heb altijd wel wat opstaan. Dat kan zijn via Spotify, radio maar ik draai ook vinyl sinds ik vorig jaar een nieuwe platenspeler kreeg.
De radiozender waar ik het meest naar luister is 3fm, maar met Black friday kochten we onszelf een mooie internet/dab-radio. Nog meer mogelijkheden om bijvoorbeeld ook naar buitenlandse zenders te luisteren. 

Fijne zondag nog!


 

Geen opmerkingen: