maandag 28 december 2020

Collage nr.4 Naaiwerk 2020


 Misschien ben ik in 2020 wel het meest tevreden over m´n naaiwerkjes. Toegegeven, het zijn nog lang niet de aantallen die ik per jaar maakte tot en met 2014, maar er zit zeker verbetering in. 
Voor mijn gevoel heb ik m´n naaimachine echt herontdekt. Het ging soepel en ik vond het ook weer heel leuk om nieuwe dingen te proberen, zoals bijvoorbeeld de hoezen voor de stoelkussens die ik maakte.
Nieuw dit jaar waren natuurlijk ook de mondkapjes, ik naaide er 7 stuks en toen had ik het wel gezien want om nou te zeggen dat ik die erg leuk vond om te maken: nee ;-) 
Voor de aantallen telde ik deze mondkapjes samen als 1 project en dan kom ik in totaal uit op 25 genaaide stuks in 2020. 
Even voor het idee in 2017 waren het er 7, in 2018 en in 2019 allebei 10 stuks.
Zeer tevreden dus.

In 2021 zou ik misschien wat meer kleding willen maken, de stijl van Fibre Mood vind ik erg leuk dus wie weet.....

In de collage ook een afbeelding van de tie-dye shirts. Wat was dat leuk om te doen en de shirts zijn ook mooi gebleven ook al hoort het niet echt bij de naaiwerkjes. 
Ik kan wel zeggen dat het voorjaar grotendeels in het teken stond voor het maken van spulletjes voor onze overkapping en het najaar was gericht op het maken van projectbags en etuitjes.

Al met al ben ik er blij mee, op naar het nieuwe jaar!

1 opmerking:

Gerlily zei

Weer mooie overzichten. Ik vind het leuk dat je nu ook je boeken opschrijft. Zeker een klik voor wat betreft de thrillers! En toch ook weer veel projecten gemaakt voor wat betreft naaien. Geeft allemaal veel voldoening!