maandag 7 december 2020

Kerstdeco 2020


Goedemorgen allemaal! Wat een druilerige dag, he!
Ik heb de lichtjes van de boom nog gezellig aan staan. Afgelopen weekend heb ik begin gemaakt met de kerstdecoratie. 
Deze witte boom hebben we nu een paar jaar en ik heb er elk jaar verschillende decoratie in gehad. Het eerste jaar alleen maar goud, vorig jaar in pasteltinten roze-groen en turkoois en nu had ik echt zin in veel kleur. Rood dus!
Dat heb ik gecombineerd met wat gouden dingen die ik nog had en wat leuke houten ornamentjes. 
We zijn er blij mee......


Vervolgens heb ik de herfstspulletjes uit m´n kastje gehaald en deze gevuld met verschillende kerstdeco. De lichtslinger met houten huisjes is nieuw en verder zijn het allemaal dingen die ik al had of in andere jaren zelf heb gemaakt.
Natuurlijk heeft Rendier Rudi een ereplekje. Daarnaast een klein gehaakt sneeuwpopje uit 2014, m´n eerste amigurumi of wat er op lijkt ooit gemaakt.....
Het blijft toch leuk om elk jaar weer de dozen met kerstspullen uit te pakken en te kijken wat er allemaal tevoorschijn komt.


Nog een gezellig hoekje....
 


Ook weer een mix van oud en nieuw...... 
Ik ga nog even verder vandaag, er moet nog wat decoratie in de blauwe kast komen en ook buiten wil ik nog wat doen.

Fijne dag vandaag!


2 opmerkingen:

Gerlily zei

Dat ziet er gezellig uit.

Vlijtige Lies zei

Ziet er weer gezellig uit bij je!