zondag 27 december 2020

Collage nr.3 Boeken gelezen in 2020


 Dit jaar heb ik voor het eerst mijn gelezen boeken bijgehouden op mijn blog en dat was wel een succes denk ik want de boekenblogjes zijn goed bekeken.
Daar ga ik dus zeker mee verder in 2021.
In totaal had ik 17 boeken uit, ik vind dat niet veel maar het is meer dan ik in de afgelopen jaren las. Nou ja, ik heb altijd veel gelezen maar vooral tijdschriften....
Mijn doel voor volgend jaar is 25 boeken, lijkt me een mooi streven.....

Ik heb nu ook een prachtig stapeltje in huis van de bieb, gelukkig maar, dus ik hoef geen toevlucht te zoeken tot apps want ik blijf het liefst papieren boeken lezen.
Ik heb een foto daarvan op mijn instagram gezet (mariettefs)
En anders komen de gelezen boeken van die stapel ook hier in het nieuwe jaar wel voorbij.

Mijn top 3 van dit jaar:
1. Confettiregen-Splinter Chabot
2. Laatste adem - Robert Bryndza
3. De stalker in de nacht - Robert Bryndza

Mijn lijstje van 2020 aan de zijkant van het blog zal ik binnenkort weghalen en vervangen door een nieuw lijstje dus voor de volledigheid nog even de hele lijst hieronder:

Laatste adem-Robert Bryndza

Bali-Kiki van Dijk

The girl in the ice-Robert Bryndza

The not so secret emails of Coco Pinchard
-Robert Bryndza

Patty-Michel van Egmond

Molly & het kattencafe-Melissa Daley

De stalker in de nacht-Robert Bryndza

Even goede vrienden-Jane Fallon

Donker water-Robert Bryndza

Koud bloed-Robert Bryndza

Confettiregen-Splinter Chabot

Doods geheim - Robert Bryndza

Zomer in het kunstcafe -Sue McDonagh

De schaduw van Elvira - Sietske Scholten

Een zaterdag in september - Maeve Binchy

Stemmen uit het verleden - Tamara McKinley

Bonuskind - Saskia Noort

2 opmerkingen:

Corina zei

Mooi lijstje hoor, ik heb er de rust niet voor om in een boek te beginnen wie weet in het nieuwe jaar.

Omias maaksels zei

Een mooie leeslijst ! En tof : veel inspiratie voor als mijn leesdip over is !